10 תשובות
חרות
לא באמת אכפת להם מאיתנו
הם סתם קרציות כל המדינה הזאת פח זבל
כי כביכול גם ככה אסור להדליק מדורות
חארות
שואל השאלה:
כאלו הם לא אמורים להתעסק חנו בחופשות
וחגים זה הזמן שלנו עם המשפחה כי גם ככה חופשות באמצע שנה זה חיסורים לא מוצדקים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
יש מקומות שמותר. בכל איזור של כמה שכונות יש איזור שמותר להדליק (בדרך כלל שטחים)
וזה לא אומר שהם צריכים לעשות לנו יום לימודים באיסרו חג
אנונימית
אני הבנתי שאין יותר חופש באיסרו חג והימים האלו הופכים לגשר בין יום כיפור לסוכות. לדעתי האישית, זה טיפשי כי למה להוריד את איסרו חג?
זה לא משרד החינוך זה הממשלה בהסכם שנחתם לפני כמה חודשים בין משרד האוצר להסתדרות המורים
שואל השאלה:
איך משרד האוצר קשור? ^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מסכימה מה הקטע של להוריד את האיסרו חג
אנונימית