3 תשובות
אחות, שאלת את זה כבר
וזה אחלה רק אל תעשני
וזה אחלה רק אל תעשני
אנונימית
שואל השאלה:
בטעותת חשבתי שזה לא נשמר השאלה הקודמת כתבתי טוד פעם
בטעותת חשבתי שזה לא נשמר השאלה הקודמת כתבתי טוד פעם
אנונימית
כיתה טיפלה קשה (בשבילי כי למדתי פיזיקה של שנתיים תוך חודש כי עברתי) אבל אם תשקיעי היא תעבור לך בסבבה. ולגבי חברים זו הכיתה שלדעתי בה זו הזדמנות נהדרת להכיר חברים חדשים כי כולם סוףסוף מבינים את עצמם ולא מטומטמים כמו בכיתה ז וח, ואישית הכרתי המון חברים וזו גם כיתה כיפית.
באותו הנושא: