10 תשובות
זה נזם נקודה?
אם כן הוא אמור להיכנס
זה כואב בגלל החור? אם כן שימי סינטומצין
אם כן הוא אמור להיכנס
זה כואב בגלל החור? אם כן שימי סינטומצין
תנסי בכל זאת, חור לא נסתם ככ מהר
מקסימום תעשי שוב, מבאס אבל בכל זאת
מקסימום תעשי שוב, מבאס אבל בכל זאת
שואל השאלה:
כן עשיתי נקודה
אני דוחפת והוא פשוט לא נכנס
כן עשיתי נקודה
אני דוחפת והוא פשוט לא נכנס
תעבירי אותו קודם על האף ותראי ואז תרגישי איפה החור, אל תדחפי סתם שלא תעשי לעצמך נזק
אני יודעת שכדאי להכניס עגילים לחור שאולי נסתם אחרי מקלחת חמה כי אז הרקמות רכות יותר (משהו כזה)
אני יודעת שכדאי להכניס עגילים לחור שאולי נסתם אחרי מקלחת חמה כי אז הרקמות רכות יותר (משהו כזה)
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכולם הצלחתי
אוקיי תודה רבה לכולם הצלחתי
שואל השאלה:
אמור להיות לו סוגר או משהו ?
אמור להיות לו סוגר או משהו ?
שואל השאלה:
זה עגיל נקודה
זה עגיל נקודה
לא
הוא כנראה בצורת ר לא?
הוא כנראה בצורת ר לא?
שואל השאלה:
אני יודעת שעשו לי אותו במהדק כזה
והוא מחודד בסוף
אני יודעת שעשו לי אותו במהדק כזה
והוא מחודד בסוף
לעגיל נקודה אין סוגר
בגלל זה מומלץ בלילה לשים עליו פלסטר ואז הוא לא נופל
מניסיון יום אחד לא שמתי נפל לי ובמזל בצלחתי להחזיר
בגלל זה מומלץ בלילה לשים עליו פלסטר ואז הוא לא נופל
מניסיון יום אחד לא שמתי נפל לי ובמזל בצלחתי להחזיר
באותו הנושא: