20 תשובות
כן, אין עם זה בעיה
אנונימי
אם הם קלויים אז לא ככ
אם הם לא אז אתה יכול לשים אותם בתבנית, להרטיב ולפזר מלח ואז לאפות על חום נמוך כמה דקות וזה יצא אחלה
אם הם לא אז אתה יכול לשים אותם בתבנית, להרטיב ולפזר מלח ואז לאפות על חום נמוך כמה דקות וזה יצא אחלה
שואל השאלה:
הם קלויים אוף
הם קלויים אוף
אנונימי
על מה המינוסים? xd
אנונימי
שואל השאלה:
אל זה שאתה מניאק
אל זה שאתה מניאק
אנונימי
אוף איזה באסה
פשוט אם תשים עליהם מלח ככה זה לא ייתפס
ואם תשים בתנור זה עלול להשרף ולצאת מגעיל
אבל לא נורא זה בסדר גם ככה!!
פשוט אם תשים עליהם מלח ככה זה לא ייתפס
ואם תשים בתנור זה עלול להשרף ולצאת מגעיל
אבל לא נורא זה בסדר גם ככה!!
^^ סבבה, רק אל תשכח לא להבריז משיעורי לשון
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אז לא אוסיף :)
תודה אז לא אוסיף :)
אנונימי
תהנה מהגרעינים :)
אנונימי
איך היה? טעים???
אנונימי
שואל השאלה:
קניתי עוד חבילה והפעם עם מלח אז בנתיים איתם
וחמוד איזה שיעורי לשון אני עליתי לארץ להתגייס וכבר שנתיים משוחרר בנתיים חיי פה אז לך לישון ילד
קניתי עוד חבילה והפעם עם מלח אז בנתיים איתם
וחמוד איזה שיעורי לשון אני עליתי לארץ להתגייס וכבר שנתיים משוחרר בנתיים חיי פה אז לך לישון ילד
אנונימי
https://www.youtube.com/watch?v=11gkqzpi41s
אנונימי
חחח תערבב את שתי החבילות אולי זה יאזן אחת את השנייה
תמיד כשמפצחים באיזשהו שלב זה נהיה מלוח מדי, אולי אם זה יהיה חלק עם מלח וחלק בלי תוכל לפצח בלי שיתייבשו לך השפתיים
שואל השאלה:
תודע חחח על זה חשבתי אתמול וזה מה שעשיתי
תודע חחח על זה חשבתי אתמול וזה מה שעשיתי
אנונימי
לא תודה אבא
אנונימי
לול
אנונימי
שואל השאלה:
באהבה עכשיו אתה יכול ללכת לישון
באהבה עכשיו אתה יכול ללכת לישון
אנונימי
תודה על המידע
אנונימי
תודה*
אנונימי
באותו הנושא: