16 תשובות
היי, אני מתגייסת לשם בתאריך הזה :)
שואל השאלה:
תשלחי לי כאן שקיבלת כדי שאמחק כמה שיותר מהר חחחחחח
noalerden04
תשלחי לי כאן שקיבלת כדי שאמחק כמה שיותר מהר חחחחחח
noalerden04
אנונימית
אני:)
שואל השאלה:
יאוו כמהה יש פה מהטירונות שלי חחח
יאוו כמהה יש פה מהטירונות שלי חחח
אנונימית
כולנו באותה הסירה
שואל השאלה:
למה אני כבר לא יכולה למחוק את האינסטגרםם
למה אני כבר לא יכולה למחוק את האינסטגרםם
אנונימית
אניייי
אנונימית
היי אנונימית זו שכתבה מעלי ^^^
תוכלי לשלוח הודעה?
תוכלי לשלוח הודעה?
היי אני גם מתגייסת ב26.9
האינסטגרם שלח limor.hayim
האינסטגרם שלח limor.hayim
כן בואי נדבר באינסתגרם תשלחי לי שם ואוסיף אותך :)
שואל השאלה:
אהה
תגידי את יודעת למה שמו אותך שם? כי אני לא
אם נוכל לדבר באינסטגרם זה ממש יעזור לי.
כבר הכרתי מפה עוד מלשבית ששובצה לשם בתאריך שלנו
אהה
תגידי את יודעת למה שמו אותך שם? כי אני לא
אם נוכל לדבר באינסטגרם זה ממש יעזור לי.
כבר הכרתי מפה עוד מלשבית ששובצה לשם בתאריך שלנו
אנונימית
היי זאת שכתבה מעלי ^
תוכלי לפנות עלי בפרטי?
פתחנו קבוצה ואשמח לצרף אותך :)
תוכלי לפנות עלי בפרטי?
פתחנו קבוצה ואשמח לצרף אותך :)
שואל השאלה:
אני שם
אני שם
אנונימית
לא עובד לי הצאט הפרטי לצערי, מנסה לכתוב לך
אתה מתגייס לקורס סער? כי לפי מה שהבנתי זה באותו מקום. אני מתגייס ב20.9
שואל השאלה:
אני בת מתגייסת ב26.9
אני בת מתגייסת ב26.9
אנונימית
באותו הנושא: