14 תשובות
לפעמים בתורים הראשונים שמים גומיות וכל מיני דברים כאלה

בתור הראשון שהיה לי שמו לי גומיות
לא,
צילומים, מדידות, גומיות לפני הטבעות,
טבעות ואז גשר...
בדרך כלל בתור הראשון הרופא יבחן את השיניים ויגיד לך בעל פה מה בעיקרון צריך לעשות כמה זמן זה ייקח אם צריך לעשות עקירות ומה תהיה העלות, אם תבחרי להמשיך לוקחים מדדים של השיניים לרוב עושים סוג של דגם של השיניים וכל מיני צילומים, עושים צילום לבדיקת חורים ואם הכל תקין וסוכם בתור הבא ישימו את הגשר
שואל השאלה:
זה אם הרדמה כל העניין הזה?
אנונימית
עקירות/סתימות כן עם הרדמה מקומית, לשים את הגשר לא
לא.
אין צורך בהרדמה,
סה"כ מדביקים לך קוביות על השיניים...
לא לא ישר
לקח לי חצי שנה של תורים עד ששמו לי גשר
שואל השאלה:
אע נראלי לא צריך כי עברתי כבר
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הכל בסדר עוד היום יעשו לי?
אנונימית
מושבניקית עשית דרך קופ"ח?
אם עשית את כל הדברים ויש לך תור אז יש מצב שהיום כבר ידביקו לך את הברזלים
שואל השאלה:
אני עושה דרך כללית
אנונימית
לא עשיתי דרך פרטי
וחצי שנה?
לי בפרטי תוך שבועיים כבר הדביקו את הגשר...