10 תשובות
^ כן אני יודעת
בעיה זה שאין בלייזר במחיר שפוי אז המחירים השפויים זה באליאקספס שזה החיקויים
בעיה זה שאין בלייזר במחיר שפוי אז המחירים השפויים זה באליאקספס שזה החיקויים
אנונימית
אני שואלת מאיפה את כדי לדעת אם את קרובה לחנות שאני מכירה
שואל השאלה:
נתניה
נתניה
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי מהאינסטגרם ב350 שווה לי?
ראיתי מהאינסטגרם ב350 שווה לי?
אנונימית
אה אז לא יודעת אבל יש חנות בראשון שהכל שם מקורי פשוט לרוב המחירים פחות יקרים
שאני אהיה שם אני אגיד לך כמה עולה שם
כי לפעמים המחירים גם מאוד דומים
שאני אהיה שם אני אגיד לך כמה עולה שם
כי לפעמים המחירים גם מאוד דומים
שואל השאלה:
איך קוראים לחנות?
איך קוראים לחנות?
אנונימית
צומת בילו
בקניון עופר
קניתי שם ב 300 בפוט לוקר
בקניון עופר
קניתי שם ב 300 בפוט לוקר
אנונימית
^^נראלי היא התכוונה למקורי
אנונימית
מאיפה את??
באליאקספרס יש במחיר ממש שפוי.
אנונימית
באותו הנושא: