7 תשובות
חס ושלום אני לעולם לא ישנה את המין שלי
בטח שמעדיף להיות גבר הבנים יותר טובים מהבנות
אולי ליום אחד זה היה כיף להרגיש איך זה אבל אם זה לתמיד אז ממש לא
לפחות כרגע אני שלם אם המין שלי ולא הייתי מחליף אותו
שמח שאני בן
אנונימי