9 תשובות
לא סטאן אבל מכירה כמה שירים
אני אוהבת אותם מאוד
כןן! היי :)
לשעבר
אני
(יותר ארמי מאקסו-אל אבל עדיין)
(יותר ארמי מאקסו-אל אבל עדיין)
^^^
כנל
כנל
אני מאודד אוהבת אותם ואת המוזיקה שלהם אבל לא מכירה אותם כזה טוב, אני מניחה שברגע שאני אכיר אותם יותר טוב אני אהיה אובססיבית אליהם
לא סטאן.
אבל אוהבת כמה שירים שלהם:)
אבל אוהבת כמה שירים שלהם:)
היי
באותו הנושא: