6 תשובות
או שהוא נעלב או שלא אכפת לו
הוא נעלב, הוא פשוט משחק אותה אדיש כדי שלא תרגישי רע או משהו. קרה לי משהו דומה גם
שואל השאלה:
לא כתבתי לו אבל אני יותר מאשמח שנשאר ידידים אבל פשוט לא עניתי על זה כי הרגשתי שהוא לא רןצה לדבר
עלוב
אנונימית
בנתיים כנראה שהוא לא ירצה איתך קשר אומרת מניסיון אבל לאט לאט זה יעבור לו