21 תשובות
אל תיהיה חרמנית
מה הקשר^
אממ כנראה המחזור שלך קרב
אבל הפרשות זה נורמאלי זה מפסיק אחרי כמה זמן לפי מה שהבנתי
אבל שנייה , תחתוניות עושות הפרשים ? וטפאק
אנונימית
שואל השאלה:
חיים מה קשור הפרשות לא קשורות לחרמנות זה קשור למחזור
אנונימית
^^^הקשר הוא שכשבנות חרמניות יש הפרשות, אולי מכירות את זה כ"רטובה"
כדי שיהיה קל להכניס לשם משהו..
לדעתי זה עניין של הורמונים אולי תנסי לקחת גלולות
לדעתי פשוט צריך להתייעץ עם רופאת נשים
לדעתי הסבון האינטימי הזה מיותר ויכול לגרום גם לעוד הפרשות
תנסי להחליף את הסוג בד של התחתונים אולי זה מגרה מידי את האזור
קשור גם למחזור, אבל לא רק
שמחה להעשיר אתכן בידע
שואל השאלה:
לא זה תמיד לא רק כשאני קרובה או אחרי מחזור ואני כבר כמעט שש שנים עם המחזור
וכן אוצרים שתחתוניות עושות ריח רע ומגבירות את ההפרשות
אנונימית
לא.. אני מניחה שאת לפני מחזור ותמיד לפני מחזור יש הרבה הפרשות מה שאני יכולה להציע לך זה כן להישתמש בתחתוניות הן מיועדות בדיוק בשביל זה ועם את לא רוצה שהתחתון שלך יתלכלך את חייבת לשים
גברת זה ממש לא קשור
את לא מעשירה אותנו בשום ידע שלא היה לנו לפני
הפרשות ורטיבות זה שני דברים שונים
ואני צריכה לצאת מנקודת הנחה שכולן יודעות את ההבדל?
גם אם היא לא ידעה יש אופן התנסחות
אמרה..
את לא אמורה לסבן את האיזור הזה, האיזור הזה מנקה את עצמו. הסבון יכול לגרום ליותר הפרשות בגלל שהוא מוריד את השכבת הגנה שהעור שלנו מפריש ואז יש יותר הפרשות כי האיבר מנסה לנקות את עצמו יותר
אנונימית
גם אני הייתי ככה פעם, הפסקתי לשים תחתוניות, אל תעשי כלום וזה פשוט לא יהיה יותר
כמובן שעדיין יהיה קצת לכולן יש הכל טוסט
תנגבי ממש טוב שם אחרי פיפי, אל תשתמשי בסבון הזה אולי פעם בשבוע שבועיים להרגיש טוב ותקלחי את האיזור בתדירות יותר גבוהה ואחרי מקלחת תנגבי טוב טוב
את קיבלת כבר מחזור ?
אם לא אז את כנראה תכף תקבלי ממליצה לך שתמיד יהיה איתך פד במקרה ופתאום תקבלי
זה תמיד ככה לפני מחזור
אולי זה יכל לקרות כי את מנקה הרבה את החתול גם לי היה ככה ולפעמים היה ריח אחרי שהפסקתי לנקות עם סבונים באזור הפסיקו הריחות הגוף שלנו יודע לנקות את החתול בצורה טבעית אז תני לטבע לעשות את שלו
אין באמת מה לעשות ככה זה מחזור
^^^^^^^^זה ממש לא קשור לחרמנות הפרשות זה של מחזור.