5 תשובות
כן....לא. יותר הפוך אם כבר
אני בדיוק בעונה 2 ואני גם חושב ככה
( הן בריב אצלי )
דווקא ההפך בלייר מנסה לעקוץ את סרינה כל הזמן (מובן למה) אבל זה לא נכון להגיד שסרינה עוקצת אותה (אולי רק בסוף כזה היא מחזירה לה)
שואל השאלה:
התכוונתי ש ליער עוקצת את סרינה
סרינה לא יותר טובה
היא מעצבנת ותמיד מצתדקת ומיתממת ותמיד לוקחת בסוף את כל מה ששל בלייר