5 תשובות
כן....לא. יותר הפוך אם כבר
אני בדיוק בעונה 2 ואני גם חושב ככה
( הן בריב אצלי )
( הן בריב אצלי )
דווקא ההפך בלייר מנסה לעקוץ את סרינה כל הזמן (מובן למה) אבל זה לא נכון להגיד שסרינה עוקצת אותה (אולי רק בסוף כזה היא מחזירה לה)
שואל השאלה:
התכוונתי ש ליער עוקצת את סרינה
התכוונתי ש ליער עוקצת את סרינה
סרינה לא יותר טובה
היא מעצבנת ותמיד מצתדקת ומיתממת ותמיד לוקחת בסוף את כל מה ששל בלייר
היא מעצבנת ותמיד מצתדקת ומיתממת ותמיד לוקחת בסוף את כל מה ששל בלייר