9 תשובות
אתה לא העיפרון הכי מחודד אה^
^אני משתמש בעיפרון חודים
אנונימי
אחי דיי אני נחנק מקרינג' בגללך
^רגע אני פותח את המימס של המיניונים שלי
אנונימי
בבקשה תחסוך את זה מאיתנו
ישנה עד שחוזר
לפחות אני עדיין יכול לשמוע שירים
אנונימי
הייתי פותח נקודה חמה.
אנונימי
שואל השאלה:
אין טלוויזיה
אין טלוויזיה
באותו הנושא: