6 תשובות
לדעתי תנסי להוריד את התרגילים זה יחסית הרבה, תתמקדי ביותר תרגילים שעובדים על כמה שיותר שרירים
אני ממליץ לך להוריד תרגילים מבודדים ולהכניס יותר מורכבים,יתן לך תוצאות יותר טובות,ואם נמאס לך מחלק מהתרגילים פה את יכולה להחליף מתח בפולי עליון,ושכיבות סמיכה בלחיצת חזה.
שואל השאלה:
כי זה פול באדי אבל את החלק האחרון של המקרבים מרחיקים ותאומים אני לא עושה תמיד והאימון לוקח שעה עד שעה וחצי אם אני עושה גם את זה
כי זה פול באדי אבל את החלק האחרון של המקרבים מרחיקים ותאומים אני לא עושה תמיד והאימון לוקח שעה עד שעה וחצי אם אני עושה גם את זה
אנונימית
כל זה באימון אחד? נשמע יותר מדי נפח וסתם מכביד
שואל השאלה:
חשבתי שכולם פה מורכבים מה אפשר לשנות/להחליף?
חשבתי שכולם פה מורכבים מה אפשר לשנות/להחליף?
אנונימית
לדעתי כפיפת ברך אפשר להוריד, וגם מקרבי ירך כי הם די תרגילים מבודדים
את יכולה להוסיף דדליפט נגיד, משיכה בפולי עליון
את יכולה להוסיף דדליפט נגיד, משיכה בפולי עליון