התחברות
הרשמה
נרדמתי ב6 בבוקר וקמתי עכשיו אין לי כוח להמשיך לישון זה בסדר?
7 באוגוסט 2023, 11:08
שינה
עייפות
לילה
4 תשובות
כן זה בסדר
I
It's happening again
זה בסדר
-
-'Lucifer`-
את יכולה להסתדר עם זה עד הערב אבל תהיה עייפה ממש
A
AKTIMEL
כן קרה לי אתמול
נ
נונהההההההההה
באותו הנושא:
נרדמתי ב4 בבוקר וקמתי עכשיו זה נקרא שלא ישנצי?
נרדמתי לשנצ ב11 בבוקר וקמתי עכשיו זה בסדר?
נרדמתי בסביבות 8 בערב וקמתי ב6 בבוקר, מה אני אמורה לעשות עכשיו יום שלם בלי לישון?
זה הגיוני שקמתי עכשיו בחופש?, נרדמתי בערך בחמש בבוקר..
תקשיבו נרדמתי היום ב6 בבוקר וקמתי ב9 וחצי
אני נרדמתי ב4 בבוקר וקמתי עכשיו
נרדמתי בשמונה בערב וקמתי עכשיו, איזה דברים יעילים אני יכולה להתחיל לעשות עכשיו?
נרדמתי ב10, קמתי בשש ולא נרדמתי עד עכשיו , ללכת לישון עד 9 או להשאר ערה?
שמעו השעות שינה שלי ממש התהפכו התמול נרדמתי רק בשמונה בבוקר וקמתי בחמש בצהריים
אם נרדמתי אתמול בחמש בבוקר בערך וקמתי באחד וחצי מתי הגיוני שאני ארדם היום??
בטעות נרדמתי ב5 בצהריים וקמתי ב4 לפנות בוקר זה בסדר?