6 תשובות
אם שונאים את העונשים שהם מקבלים מהם, לא חושב שזה באמת ככ אישי
כי הם משתמשים באלימות לא פורפוציונלית הרבה פעמים וגם לפעמים מתנפלים על קבוצות מסוימות במידה יתרה כמו אתיופים
כי חלק גדול מהם מתנהגים בחוצפה כלפי התושבים וממלאים את תפקידם בצורה רעה.
יש שוטרים שלא טובים ועושים דברים ממש רעים לאנשים אבל לא יעשו להם כלום כי הם שוטרים ולא יודעת מה עוד
אנונימית
כי המערכת המשטרתית חסרת תועלת צבועה ואלימה. לא מתייחסת בכלל נגיד לקורבנות של אלימות מגדרית או מינית, אבל מרביצה ללא פרופורציה לאנשים שלא מהווים איום. קיצור acab
כי הם לא עושים כלום חוץ מלחלק דוחות. וגם ראית את התמונות מההפגנות האחרונות?...
באותו הנושא: