44 תשובות
תיאוריה מדעית על איך העולם נוצר.
כרגע זאת התיאוריה הכי הגיונית, מכיוון שעדיין אפשר לראות שאריות של זה וחישובים מתמטים שמאשרים את קיומו
כרגע זאת התיאוריה הכי הגיונית, מכיוון שעדיין אפשר לראות שאריות של זה וחישובים מתמטים שמאשרים את קיומו
תיאוריה מדעית שמסבירה על התרחבות היקום מנקודה סינגולרית
המפץ הגדול זה סידרה ואומרים שבזכותו העולם קיים כי אנשים אוהבים תסדרה
מהפץ החרטא
אנונימי
תאוריה שקרית על איך העולם נברא אבל זה הגיוני בעליל
"המפץ הגדול" היא תאוריה מדעית שמנסה להסביר את היווצרות היקום.
תאוריה על איך היקום נוצר ולמה הוא מתרחב שהכי הגיונית לפי כל מה שהאנושות גילתה עד עכשיו
יש גלקסיות ביקום, ושתי מהן נתקלו אחת בשניהם ונוצר פיצוץ שיתר את העולם
(לא לשפוטט אם אני טועה אני לא זוכרת וואו ;))
(לא לשפוטט אם אני טועה אני לא זוכרת וואו ;))
המפץ הגדול לא היה פיצוץ, ולפני שהוא התרחש לא היו גלקסיות.
^^ איך גלקסיות התנגשו אם זו תאוריה לאיך נוצר הכל?
לא היו גלקסיות
לא היו גלקסיות
אנונימי
תיאוריה על איך נוצר העולם
התנך אגב מאשר את התפיסה הזאת
התנך אגב מאשר את התפיסה הזאת
אנונימית
המפץ הגדול זה סתם חירטוט שהגויים המציאו
המפץ הגדול זו הסדרה הכי טובה שיש
תיאוריה שהמציאו בשביל להגיד ש''אין אלוקים''
זה לא באמת אמיתי.
אלוקים יצר את העולם.
ולא נוצר מעצמו כשאין שום דבר.
ולאותה אנונימית ^^^ התנ''ך ממש לא מאשר את התפיסה הזאת, המפץ והאבולוציה הם ההפך הגמור מהיהדות.
זה לא באמת אמיתי.
אלוקים יצר את העולם.
ולא נוצר מעצמו כשאין שום דבר.
ולאותה אנונימית ^^^ התנ''ך ממש לא מאשר את התפיסה הזאת, המפץ והאבולוציה הם ההפך הגמור מהיהדות.
^^^מה גויים עכשיו, איזו הגזמה
כלב חמוד
זה באמת גויים המציאו
איזה כומר פיזיקאי
זה באמת גויים המציאו
איזה כומר פיזיקאי
^אהה נכוןן, אופס
התנ"ך ממש כן, כל הרבנים הבכירים אומרים את זה
לפני שאתה אומר משהו - תבדוק ואז תתקן
לפני שאתה אומר משהו - תבדוק ואז תתקן
אנונימית
זה נחמד שאתה מאנונימי ואתה מנסה להטעות אחרים כי זה לא באמת עובד לך
אל תשקר, מצווה לשנוא את השקר, שום רב גדול אולי מלבד הרב קוק ובודדים, טוען שהמפץ זה אמת והתנ''ך מאשר זאת.
אל תשקר.
ובשביל לפסול את כל הטענה שלך ממש במשפט:
האבולוציה שמובססת על המפץ: באנו מאב קדמון משותף
התנ''ך: בורא עולם יצר אותנו
זו דוגמה 1 מתוך עשרות, שאין קשר ליהדות ולמפץ, היהדות אמת, המפץ לא. ושום רב גדול לא טוען זאת מלבד מי שהזכרתי ועוד בודדים לעומת עשרות אלפי רבנים גדולים לכל אורך הדורות שלנו.
אל תשקר, מצווה לשנוא את השקר, שום רב גדול אולי מלבד הרב קוק ובודדים, טוען שהמפץ זה אמת והתנ''ך מאשר זאת.
אל תשקר.
ובשביל לפסול את כל הטענה שלך ממש במשפט:
האבולוציה שמובססת על המפץ: באנו מאב קדמון משותף
התנ''ך: בורא עולם יצר אותנו
זו דוגמה 1 מתוך עשרות, שאין קשר ליהדות ולמפץ, היהדות אמת, המפץ לא. ושום רב גדול לא טוען זאת מלבד מי שהזכרתי ועוד בודדים לעומת עשרות אלפי רבנים גדולים לכל אורך הדורות שלנו.
האמת שהמפץ הגדול ובריאת העולם משתלבים טוב ביחד לפי הדת תשמעו הרצאות
אנונימית
למי התכוונת?^^
בעיניין האנונימי
בעיניין האנונימי
אנונימי
זה תאוריה מדעית שלא סותרת את התורה אלוקים עשה שיהיה מפץ גדול אני לא יודע למה כולם אומרים שהמדע סותר את התורה כי הוא לא ולהפך היו רבנים גדולים כמו הרמבם שבעזרת חוכמת התורה גם היו מדענים גדולים...
במקום לנסות להתווכח איתך אני פשוט אתן לך לקרוא
אנונימית
לאותו אחד שכתב מעל התשובה שלי.
המפץ ובריאת העולם לא משתלבים ביחד
זה שיש פסוקים שנראים כאילו הם מדברים על זה, או מהזוהר, זה לא מתאר את המפץ, צריך להבין את הדברים ואת הפירוש שלהם,
לצערי היום מבלי לזלזל, המון מאוד רבנים של היום הם רבני שקר, או רבנים של מה ש''שנוח לנו לשמוע''
ולא מפרשים בכלל דברים כמו שצריך, כמו שהראשונים והאחרונים פירשו, כמו אבות אבותינו לכל אורך אלפי השנים, עוד כשהזוהר נכתב, הם פשוט מטעים.
המפץ ובריאת העולם לא משתלבים ביחד
זה שיש פסוקים שנראים כאילו הם מדברים על זה, או מהזוהר, זה לא מתאר את המפץ, צריך להבין את הדברים ואת הפירוש שלהם,
לצערי היום מבלי לזלזל, המון מאוד רבנים של היום הם רבני שקר, או רבנים של מה ש''שנוח לנו לשמוע''
ולא מפרשים בכלל דברים כמו שצריך, כמו שהראשונים והאחרונים פירשו, כמו אבות אבותינו לכל אורך אלפי השנים, עוד כשהזוהר נכתב, הם פשוט מטעים.
מי מספר לך שהאבולוציה והמפץ זה שתי דברים שונים
חחח כמה צפוי שתשלח לי הידברות
הם לא מייצגים שום דבר כיום לצערי, הם לא כל הרבנים הקדושים כמו אמוראים, או חז''ל, או ראשונים ואחרונים וכו'.
זה שכתוב משהו שנראה דומה למפץ, זה לא אומר שזה מדבר על המפץ!!
על סמך מה הידברות מבססים את הדברים שלהם? על איזה רב קדוש? איך הם יודעים שזה המפץ??
הם פשוט משערים כי זה נשמע דומה?
הם לא מייצגים שום דבר כיום לצערי, הם לא כל הרבנים הקדושים כמו אמוראים, או חז''ל, או ראשונים ואחרונים וכו'.
זה שכתוב משהו שנראה דומה למפץ, זה לא אומר שזה מדבר על המפץ!!
על סמך מה הידברות מבססים את הדברים שלהם? על איזה רב קדוש? איך הם יודעים שזה המפץ??
הם פשוט משערים כי זה נשמע דומה?
מי מספר לך שהאבולוציה נשענת על המפץ וסוג של אחראית להסברים כיום שהם מציגים לגביי כמעט כל דבר.
אתה אשכרה לא יודע לקרוא
טוב בהצלחה
טוב בהצלחה
הם לא רבני שקר הם פשוט משיבים על סטירות הגיוניות מאוד לדוגמא איך הגיוני שלפי התורה העולם קיים חמשת אלפים שנה ולפי המדע הוא קיים מיליוני שנים זה פשוט בגלל שהספירה התחילה ממתי שבני האדם נולדו בצורות האינטליגנציה של ימינו ושבעה ימי בריאת העולם הם לאו דווקא ימים כמו שאנחנו מכירים...
שתי גלקסיות התנגשו אחת בשניה
זו תיאוריה מסויימת על איך שהעולם נוצר ע"י פיצוץ גדול.
הרבה פה אומרים לא הגיוני בגלל הדת אבל ישנם רבנים שמנסים לקשר בדרכים מסוימות את המדע והתורה ואכן זה אפשרי שככה העולם נוצר.
השם עשה את כל זה ואז יצר את בני האדם והחי והצומח וכולם. הרי שבבריאת העולם לפני כתוב שהיה חושך ותאו ובוא ואז השם סידר הכל אז זה הגיוני שככה הוא עשה את זה ואז יצר את בני האדם והחיות והכל.
יש עוד תאוריה שאומרת שהרי יש ממצאים מדעיים מלפני מיליוני שנים אז איך זה הגיוני אם לפי התורה העולם קיים 5,783? כי יש כאלה שאומרים שהאומנם כתוב בבריאת העולם יום יום אבל היום הזה היה כמו כמה שנים כיום זאת אומרת שיכול להיות שראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת היה במקום כל יום 24 שעות כמו היום היה 1,000 שנים של היום או אולי יותר
כמובן שהכל תאוריות ויש עוד הרבה הסברים ורבנים שמקשרים וכמובן גם המדע לפעמים אומר דברים נגד התורה לגמרי אבל יש דברים שאפשר גם למצוא את הדבר המקביל בניהם
השם עשה את כל זה ואז יצר את בני האדם והחי והצומח וכולם. הרי שבבריאת העולם לפני כתוב שהיה חושך ותאו ובוא ואז השם סידר הכל אז זה הגיוני שככה הוא עשה את זה ואז יצר את בני האדם והחיות והכל.
יש עוד תאוריה שאומרת שהרי יש ממצאים מדעיים מלפני מיליוני שנים אז איך זה הגיוני אם לפי התורה העולם קיים 5,783? כי יש כאלה שאומרים שהאומנם כתוב בבריאת העולם יום יום אבל היום הזה היה כמו כמה שנים כיום זאת אומרת שיכול להיות שראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת היה במקום כל יום 24 שעות כמו היום היה 1,000 שנים של היום או אולי יותר
כמובן שהכל תאוריות ויש עוד הרבה הסברים ורבנים שמקשרים וכמובן גם המדע לפעמים אומר דברים נגד התורה לגמרי אבל יש דברים שאפשר גם למצוא את הדבר המקביל בניהם
הרי מה סתם פתאום היה פיצוץ משום מקום מישהו אחראי לזה
תאוריאת המפץ הגדול זה "ניסיון" הסבר לכ5 הוכחות ומספר עובדות שהיקום הקיים היום התרחב (לא התפוצץ בידיוק גם) מנקודה אחת.
ובמדע תאוריה זה הסבר להוכחות ועובדות כמו תאוריאת הכבידה ולא השערה איך שהכנסיה הכניסה את זה לראש של אנשים.
אם אתה רוצה לגלות עוד ממליץ לחפש ביוטיוב יש אחלה סירטונים שמסבירים את זה
ובמדע תאוריה זה הסבר להוכחות ועובדות כמו תאוריאת הכבידה ולא השערה איך שהכנסיה הכניסה את זה לראש של אנשים.
אם אתה רוצה לגלות עוד ממליץ לחפש ביוטיוב יש אחלה סירטונים שמסבירים את זה
ben , מה השם של הכומר הזה?
ואגב אם הוא נוצרי הוא מאמין באל והוא לא היה מחפש איך לסתור את קיומו
ולשאלה: תיאוריה ההכי הגיונית להיווצרות היקום על ידי "פיצוץ". אפשר לראות את התוצאות של זה כיום כמו התרחבות היקום
ואגב אם הוא נוצרי הוא מאמין באל והוא לא היה מחפש איך לסתור את קיומו
ולשאלה: תיאוריה ההכי הגיונית להיווצרות היקום על ידי "פיצוץ". אפשר לראות את התוצאות של זה כיום כמו התרחבות היקום
אנונימי
נראה שאנשים כאן לא מבינים מהי תיאוריה מדעית. המשמעות של תיאוריה בקונטקסט הזה היא לא סתם השערה, אלא השערה שאוששה בהמון ניסויים ומחקרים מדעיים. תיאוריית המפץ הגדול היא תיאוריה שנמצאת בקונצנזוס כמעט מוחלט, וכל הגאונים שבטוחים שהם יודעים טוב יותר מוזמנים להציע בעצמם תיאוריה שמתאימה לנתונים.
אנונימית
חוקי הטבע מורים על יצרן יחיד
היות ואנו רואים שכל מדעי הטבע מושתתים על אותם יסודות, וחלים עליהם אותם כוחות ואותם חוקי טבע. כגון כל העולם בנוי מאטומים, ועל כולם חלים הכח הגרעיני החלש והחזק, על כולם חל כח המשיכה וכו' וכו'. כמו כן כל הבריאה בנויה מאותם חומרים, ובאותו סגנון, דנ"א, תאים, מבנה בעלי החיים והצומח וכו' וכו'. וכל אלו מצביעים על יצרן יחיד, כי אם היו שני יצרנים, היו לכל אחד חוקי טבע שונים, כוחות שונים, מבנים שונים.
יתירה מכך, כל מערכות הטבע זקוקות זו לזו, והרי זה מורה על יצרן יחיד. השמש ומיקומה, סיבוב כדור הארץ וזויתו, כולם יחדיו יוצרים את האור והחושך, הקיץ והחורף, וימות השנה, שכל אלו מוכרחים לקיום חיים כאן בכדור הארץ, ובלעדיהם לא היה שום צומח ושום חי, האטמוספירה שבלעדיה לא היו חיים כאן בכדור הארץ, מחזור המים והאקולוגיה שבטבע, ועוד רבבות דוגמאות מפורסמות, ושאינן מפורסמות שניתן להביא לכך מן הטבע, וכנודע. והיות והטבע זקוק זה לזה בשביל קיום החיים, הרי זה מורה על יצרן יחיד, כי כל המערכת זקוקה זה לזו.
יתירה מכך הגיעו המדענים לידיעה, שצריך את כל היקום בשביל שיהיו חיים כאן על כדור הארץ. נשמע מפתיע? על כן נעתיק את דברי פרופ' בנימין פיין בספרו דלות הכפירה (עמ' 169 בהוצאת מוסד הרב קוק), המדע המודרני גילה, שבשביל קיום האדם, לא די במערכת השמש, אלא יש צורך בכל היקום! כדי ליצור את מרכיבי היסוד של החיים, הלא הם הפחמן, חנקן, חמצן ופוספור, צריך שהיסודות הפשוטים, מימן והליום, שהיו נוכחים בשלב הראשוני של המפץ הגדול, "יתבשלו" על ידי תגובות תרמו-גרעניות המתרחשות בתוך הכוכבים. כאשר כוכבים דועכים הם מתפוצצים, והיסודות החיוניים הללו מתפזרים במרחב, ומשתלבים בכוכבי הלכת, ובסופו של דבר בתוכנו. ולפיכך בשל התפשטותו, צריך היקפו להיות לפחות כעשרה מיליארד שנות אור. אל לנו להיות מופתעים שהיקום הוא כה גדול. שום אסטרונום לא יוכל להתקיים ביקום קטן יותר. היקום חייב להיות גדול כפי שהוא, כדי לפתח אפילו יחידת חיים אחת, המבוססת על פחמן. (j.d. barroow and f.j. tipler, the anthropic cosmological principle, p. 3)
היות ואנו רואים שכל מדעי הטבע מושתתים על אותם יסודות, וחלים עליהם אותם כוחות ואותם חוקי טבע. כגון כל העולם בנוי מאטומים, ועל כולם חלים הכח הגרעיני החלש והחזק, על כולם חל כח המשיכה וכו' וכו'. כמו כן כל הבריאה בנויה מאותם חומרים, ובאותו סגנון, דנ"א, תאים, מבנה בעלי החיים והצומח וכו' וכו'. וכל אלו מצביעים על יצרן יחיד, כי אם היו שני יצרנים, היו לכל אחד חוקי טבע שונים, כוחות שונים, מבנים שונים.
יתירה מכך, כל מערכות הטבע זקוקות זו לזו, והרי זה מורה על יצרן יחיד. השמש ומיקומה, סיבוב כדור הארץ וזויתו, כולם יחדיו יוצרים את האור והחושך, הקיץ והחורף, וימות השנה, שכל אלו מוכרחים לקיום חיים כאן בכדור הארץ, ובלעדיהם לא היה שום צומח ושום חי, האטמוספירה שבלעדיה לא היו חיים כאן בכדור הארץ, מחזור המים והאקולוגיה שבטבע, ועוד רבבות דוגמאות מפורסמות, ושאינן מפורסמות שניתן להביא לכך מן הטבע, וכנודע. והיות והטבע זקוק זה לזה בשביל קיום החיים, הרי זה מורה על יצרן יחיד, כי כל המערכת זקוקה זה לזו.
יתירה מכך הגיעו המדענים לידיעה, שצריך את כל היקום בשביל שיהיו חיים כאן על כדור הארץ. נשמע מפתיע? על כן נעתיק את דברי פרופ' בנימין פיין בספרו דלות הכפירה (עמ' 169 בהוצאת מוסד הרב קוק), המדע המודרני גילה, שבשביל קיום האדם, לא די במערכת השמש, אלא יש צורך בכל היקום! כדי ליצור את מרכיבי היסוד של החיים, הלא הם הפחמן, חנקן, חמצן ופוספור, צריך שהיסודות הפשוטים, מימן והליום, שהיו נוכחים בשלב הראשוני של המפץ הגדול, "יתבשלו" על ידי תגובות תרמו-גרעניות המתרחשות בתוך הכוכבים. כאשר כוכבים דועכים הם מתפוצצים, והיסודות החיוניים הללו מתפזרים במרחב, ומשתלבים בכוכבי הלכת, ובסופו של דבר בתוכנו. ולפיכך בשל התפשטותו, צריך היקפו להיות לפחות כעשרה מיליארד שנות אור. אל לנו להיות מופתעים שהיקום הוא כה גדול. שום אסטרונום לא יוכל להתקיים ביקום קטן יותר. היקום חייב להיות גדול כפי שהוא, כדי לפתח אפילו יחידת חיים אחת, המבוססת על פחמן. (j.d. barroow and f.j. tipler, the anthropic cosmological principle, p. 3)
אנונימי
אני אסביר בגדול.
העולם שלנו מתרחב בכל רגע נתון, וזה דבר מוכח במאה אחוז, בין אם על ידי מרחק הולך וגדל בין כוכבים או קרינה קוסמית.
זה אומר לנו שאם נלך אחורה בזמן, יותר ויותר, בסוף נגיע למצב שהיקום הוא קטן, ממש קטן, נקודה סינגולרית שמכילה בה את כל החומר הזה.
גילו שאותה נקודה התחילה להתרחב לפני 13.7 מיליארד שנים, ונוצרו כל הגלקסיות והכוכבים. המפץ הגדול זה משהו שמתרחש גם עכשיו, לא רק בעבר.
לגבי האמינות של התאוריה, אסטרונום ממוצע יגיד לך שזו טעות לא להאמין בה.
העולם שלנו מתרחב בכל רגע נתון, וזה דבר מוכח במאה אחוז, בין אם על ידי מרחק הולך וגדל בין כוכבים או קרינה קוסמית.
זה אומר לנו שאם נלך אחורה בזמן, יותר ויותר, בסוף נגיע למצב שהיקום הוא קטן, ממש קטן, נקודה סינגולרית שמכילה בה את כל החומר הזה.
גילו שאותה נקודה התחילה להתרחב לפני 13.7 מיליארד שנים, ונוצרו כל הגלקסיות והכוכבים. המפץ הגדול זה משהו שמתרחש גם עכשיו, לא רק בעבר.
לגבי האמינות של התאוריה, אסטרונום ממוצע יגיד לך שזו טעות לא להאמין בה.
זה תאוריה. כמו שאנחנו יודעים על היוולדות של כוכב, המפץ הגדול הוא תאוריה של פיצוץ גדול שיצר את העולם. כמו סופרנובה. אבל אי אפשר לדעת בוודאות
תיאורית המפץ הגדול חוזרת לזמן פלנק אחד לאחר שהקטנטנות המסתורית הזו צצה לקיום, אז נהוג לחשוב שהיה לה רדיוס של אורך פלנק אחד. מכיוון שמהירות האור = c = אורך פלאנק אחד לכל זמן פלאנק בדיוק, ומשערים שההתרחבות התחילה מנפח אפס, ב"תחילת הזמן", יוצא שמהירות ההתפשטות חייבת להיות c
זמן קצר מאוד לאחר הזמן הראשון של פלאנק, האינפלציה גרמה ליקום הסופר-קטן להתנפח יתר על המידה: לאחר התרחבות ב-c ל- 0.000 000 000 000 000 000 000 000 000 3 מטר, הוא התנפח מאוד, לרדיוס של 15 סנטימטר
כלומר, פי 500 000 000 000 000 000 000 000 000 גדול פי 500 000 000 000 000 000 000 000 000 פעמים, כמעט ללא זמן בכלל כי האינפלציה נמשכה 0.000 000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 01 שניות
לפני האינפלציה, גודל היקום היה קטן פי 3,330,000,000,000 מפרוטון!
המפץ הגדול אומר שלמרות שהנקודה הקטנטנה, המאסיבית, החמה והצפופה הזו היקום גדל במהירות להפליא במהלך הניפוח, שום דבר לא ממש זז! אומרים שזה בגלל שהחלל עצמו התרחב, והתרחבות החלל אינה כפופה למגבלת המהירות האוניברסלית c
בהתחשב בכך שהצפיפות של היקום בגודל כדור הבאולינג שלנו - בהנחה שהיקום מכיל סך של 6.510 79 79 אטומי מימן, למסה כוללת של 10 53 53 ק"ג, היה 6.210 54
בגיל הצעיר של שניה, הרדיוס שלו גדל ל-299,792,458.15 מטר צפיפותו הממוצעת יורדת ל- 210 26 26
המסה של חור שחור היא 10m כלומר, "הצפיפות הממוצעת" של היקום במהלך שלוש הדקות הראשונות הייתה פי 1.9 מיליארד מזו של חור שחור
זמן קצר מאוד לאחר הזמן הראשון של פלאנק, האינפלציה גרמה ליקום הסופר-קטן להתנפח יתר על המידה: לאחר התרחבות ב-c ל- 0.000 000 000 000 000 000 000 000 000 3 מטר, הוא התנפח מאוד, לרדיוס של 15 סנטימטר
כלומר, פי 500 000 000 000 000 000 000 000 000 גדול פי 500 000 000 000 000 000 000 000 000 פעמים, כמעט ללא זמן בכלל כי האינפלציה נמשכה 0.000 000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 01 שניות
לפני האינפלציה, גודל היקום היה קטן פי 3,330,000,000,000 מפרוטון!
המפץ הגדול אומר שלמרות שהנקודה הקטנטנה, המאסיבית, החמה והצפופה הזו היקום גדל במהירות להפליא במהלך הניפוח, שום דבר לא ממש זז! אומרים שזה בגלל שהחלל עצמו התרחב, והתרחבות החלל אינה כפופה למגבלת המהירות האוניברסלית c
בהתחשב בכך שהצפיפות של היקום בגודל כדור הבאולינג שלנו - בהנחה שהיקום מכיל סך של 6.510 79 79 אטומי מימן, למסה כוללת של 10 53 53 ק"ג, היה 6.210 54
בגיל הצעיר של שניה, הרדיוס שלו גדל ל-299,792,458.15 מטר צפיפותו הממוצעת יורדת ל- 210 26 26
המסה של חור שחור היא 10m כלומר, "הצפיפות הממוצעת" של היקום במהלך שלוש הדקות הראשונות הייתה פי 1.9 מיליארד מזו של חור שחור
זה שלא מפחד מאף אחד
1. גם אם מניחים שאלוהים יצר את העולם דרך המפץ הגדול, הסדר המתואר בבריאה הוא שגוי לחלוטין: השמש נוצרה לפני כדור הארץ, רוב הצמחים המוכרים לאדם נוצרו הרבה אחרי היווצרות השמש, ואין שום אזכור לדינוזאורים או להכחדתם.
(לא, הדינוזאורים הם לא "התנינים הגדולים", כיוון שהם האבות הקדמונים של הציפורים כיום, מה שגם לא מסתדר עם העובדה שהתורה מתארת אותם כאילו שהם נוצרו יחד עם העופות)
2. התורה משתמשת במונחים "ערב" ו"בוקר" כדי להפריד בין הימים, מה שהופך את ההשערה לגבי אורך הימים לפרשנות בלבד שאינה מגובה בראיות של ממש. זה כמו שאני אטען ש"הארי פוטר" מבוסס על סיפור אמיתי, ושכשהספרים דיברו על שרביטים הם התכוונו לרובים.
3. המפץ הגדול לא היה פיצוץ. השם אמנם מרמז על זה, אבל פשוט מדובר בשם שהומצא על ידי מתנגד לתאורייה, שככל הנראה ניסה להגחיך אותה. העובדה שאתה מתייחס למפץ הגדול כאל פיצוץ רק מראה שלא טרחת ללמוד על הנושא שעליו אתה כותב. וגם אם זה היה פיצוץ, דברים מתפוצצים על השמש כל הזמן ואף אחד לא טורח להאשים ישות דמיונית בזה.
1. גם אם מניחים שאלוהים יצר את העולם דרך המפץ הגדול, הסדר המתואר בבריאה הוא שגוי לחלוטין: השמש נוצרה לפני כדור הארץ, רוב הצמחים המוכרים לאדם נוצרו הרבה אחרי היווצרות השמש, ואין שום אזכור לדינוזאורים או להכחדתם.
(לא, הדינוזאורים הם לא "התנינים הגדולים", כיוון שהם האבות הקדמונים של הציפורים כיום, מה שגם לא מסתדר עם העובדה שהתורה מתארת אותם כאילו שהם נוצרו יחד עם העופות)
2. התורה משתמשת במונחים "ערב" ו"בוקר" כדי להפריד בין הימים, מה שהופך את ההשערה לגבי אורך הימים לפרשנות בלבד שאינה מגובה בראיות של ממש. זה כמו שאני אטען ש"הארי פוטר" מבוסס על סיפור אמיתי, ושכשהספרים דיברו על שרביטים הם התכוונו לרובים.
3. המפץ הגדול לא היה פיצוץ. השם אמנם מרמז על זה, אבל פשוט מדובר בשם שהומצא על ידי מתנגד לתאורייה, שככל הנראה ניסה להגחיך אותה. העובדה שאתה מתייחס למפץ הגדול כאל פיצוץ רק מראה שלא טרחת ללמוד על הנושא שעליו אתה כותב. וגם אם זה היה פיצוץ, דברים מתפוצצים על השמש כל הזמן ואף אחד לא טורח להאשים ישות דמיונית בזה.
^אם אתה כזה חכם ושם לב אז תקרא טוב ותבין שאמרתי שזה השארות ואני לא נותן עובדות אז אל תנסה ללמד אותי סבבה
אתם קלירלי לא מבינים שben הוא בנאדם משכיל שמבין בחיים ויודע הרבה יותר מאיתנו, הוא יודע את כל התשובות לכל שאלות החיים, מקשיב לכל דבר שכתוב בתנך ורק זה נכון, מדע על הז^ן שלו (סליחה על השפה) כי הריי כתוב בתורה שזה לא נכון וזה נוגד את זה.
אין טעם להתווכח איתו כי הריי הוא צודק! אין הסבר אחר!!
חברים המפץ הגדול לא קרה בכלל כי זה נוגד את התורה למרות שזה התאוריה הכי הגיונית למה הגענו לפה.
אין טעם להתווכח איתו כי הריי הוא צודק! אין הסבר אחר!!
חברים המפץ הגדול לא קרה בכלל כי זה נוגד את התורה למרות שזה התאוריה הכי הגיונית למה הגענו לפה.
אנונימי
מפלצת הספגטי זה כזה קרינג