7 תשובות
אמ וואי לא חושבת שהייתי מאמינה לזה שהוא דמיוני ולא אמיתי...מפחיד חחח
אמ.. וואו. אני חושבת שבהתחלה הייתי כועסת... אבל בסופו של דבר מבינה כי עשו את זה בשבילי ולא בשביל להזיק לי
הייתי מרגישה ככ רע עם עצמי ותמימה
טיפול....?
הייתי עושה כאילו הוא לוקח סכין ורוצח את מי שאני הכי שונא. ואז הוא היה חייב להתאבד
אנונימי
היית דבר ראשון משלים עם זה...ולאט לאט אני מאמין כשזה כבר לא משמש צורך זה לא יתפוס מקום..מה שחשוב זה סביבה תומכת..