14 תשובות
רק אחרי 12 בלילה^
בטח
שואל השאלה:
אבל כשאני עושה תשלום זה מראה לי לשים כרטיס אשראי ואני לא מבינה למה
אבל כשאני עושה תשלום זה מראה לי לשים כרטיס אשראי ואני לא מבינה למה
את עושה את זה דרך הטלפון?^
שואל השאלה:
כן
כן
יש לך אפליקציה שנקראת רב קו אונליין. שם יש אפשרות אחרי שאת בוחרת את הנסיעה לשלם בכרטיס אשראי
שואל השאלה:
כןן וזה מה שאני לא רוצה, אני צריכה שירד לי כסף מהכרטיס של הרב קו
כןן וזה מה שאני לא רוצה, אני צריכה שירד לי כסף מהכרטיס של הרב קו
שואל השאלה:
אפ זה אםשרי
אפ זה אםשרי
אי אפשר למלא רק קו ובו זמנית לצפות שהכסף לא ירד מהרב קו.. אלא אם כן את משלצת במוביט( ששם אין חופשי יומי)
שואל השאלה:
שהכסף כן ירד מהרב קוו אני מילאתי את הרב קו כדי לשלם ברכבת חופשי יומי
שהכסף כן ירד מהרב קוו אני מילאתי את הרב קו כדי לשלם ברכבת חופשי יומי
אוקיי אז סבבה. ברגע שאת מטעינה באפליקציה את הרב קו זה אוטומטי יורד לך מהרב קו
שואל השאלה:
מהיום למחר אפשר לקנות?
מהיום למחר אפשר לקנות?
זה הולך ברב קו אבל אפשר גם להטעין במזומן בעמדת שירות
ברבקו גם אפשר