5 תשובות
מקבלים את הכסף או בסוף החודש,או שאחרי כל יום עבודה ביד. זה ממש תלוי. לך למנהל ותשאל
שואל השאלה:
אני לא מקבלת כל יום בעבודה
אנונימית
ב10 לחודש מקבלים משכורת ואם יש לך שאלות ספציפיות לעבודה הזאת מוזמנת לשאול את הבוס שלך אני בטוחה שהוא יענה
אה ומקבלים בדרך כלל בצ'ק אם יש לך חשבון בנק את מפקידה אותו אם לא אז את יכולה להביא לבנק והם יביאו לך במזומן אבל אני לא יודעת כלכך איך זה עובד
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית