6 תשובות
ניסית ללכת לרופא עור?
או למישהו מומחה יותר?
או למישהו מומחה יותר?
תגידי לה שזה לא בסדר מה שעשתה וזה לא משהו שקרם ידיים יעזור למרות שאת לא חייבת לה דין וחשבון ותסלחי לה חבל שזה סתם יישב לך על הלב בסופו של דבר הגלגל מסתובב ואל תשימי על מה שאנשים אומרים הם יכולים להמשיך להגיד דברים עד מחר זה גם לא משנה מה תעשי תמיד ידברו ותמיד יהיו האנשים האלה לצערי שמסכימים לעצמם לעשות כל מה שעולה להם לראש בלי לחשוב קודם כל
שואל השאלה:
תודה יפה שלי.
אני יודעת, אבל זה שהיא עשתה את זה בנוכחותם היה כל כך מביך ואני גם ככה בתקופה רגישה של המון שינויים
תודה יפה שלי.
אני יודעת, אבל זה שהיא עשתה את זה בנוכחותם היה כל כך מביך ואני גם ככה בתקופה רגישה של המון שינויים
אנונימית
בכיף
ובואי אני אגיד לך משהו לפעמים כשמביכים אותנו ומעליבים אותנו ברבים זה לפעמים במקום דברים שיכולים לקרות לאדם שפגעו בו אז תגידי תודה שזה זה ולא חס ושלום משהו אחר
ועוד משהו..
שמעליבים אותך זה עת רצון תסלחי לאדם שפגע בך ותבקשי (בשבילו גם אם אני לא טועה) ובשבילך כמובן לא משהו גשמי דברים כמו פרנסה זיווג וכו
לילה טוב
ובואי אני אגיד לך משהו לפעמים כשמביכים אותנו ומעליבים אותנו ברבים זה לפעמים במקום דברים שיכולים לקרות לאדם שפגעו בו אז תגידי תודה שזה זה ולא חס ושלום משהו אחר
ועוד משהו..
שמעליבים אותך זה עת רצון תסלחי לאדם שפגע בך ותבקשי (בשבילו גם אם אני לא טועה) ובשבילך כמובן לא משהו גשמי דברים כמו פרנסה זיווג וכו
לילה טוב
שואל השאלה:
כמה את מחזקת ברוחניות. הייתי כל כך צריכה את זה, במדויק
תודה רבה רבה רבה לך ❤❤
כמה את מחזקת ברוחניות. הייתי כל כך צריכה את זה, במדויק
תודה רבה רבה רבה לך ❤❤
אנונימית
בכיףף פה בשבילך אם את צריכה אשתדל לעזור במה שאני יכולה ומבינה❤❤
באותו הנושא: