10 תשובות
זה סבבה תלוי אבל בהכנסה
שואל השאלה:
בחודש אני עושה בערך 2200
בגדים ונעליים אני די צריכה
ולחבר שלי יש יום הולדת
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה לא?
אנונימית
אם התכוונת בשאלה ל"החודש" ולא "בחודש" זה סבבה כן רק אל תזמיני כל חודש ככה
שואל השאלה:
חחח לא לא כל חודש רק החודש תודה על התיקון
אנונימית
החודש זה סביר אבל תשתדלי לבזבז אותו על דברים חשובים ❤
שואל השאלה:
כן ברור אני מאוד עקבית לגבי ההוצאות שלי
פשוט חשוב לי אחרי הרבה זמן קצת לפנק את עצמי בבגדים ונעליים
אנונימית
זה סבבה קצת עקר כדאי לך לבזבז את זה על דברים שבאמת חשובים לך
זה סביר אבל כל זה תלוי בכמות ההכנסות..
זה די הרבה לסתם שטויות נראלי