7 תשובות
לא
אני לא ישנה צהריים
לא
כן
אם אני ישנה צהריים זה אומר שלא יכולתי שלא להירדם וזה לא בשליטה
אז לצחצח שיניים זה הדבר האחרון שיעלה לי לראש
אז לצחצח שיניים זה הדבר האחרון שיעלה לי לראש
לא ישנה צהריים
באותו הנושא: