התחברות
הרשמה
אני חושבת שנכנס לי אקונומיקה בעיןקצת אבל זה לא שורף יש צורך לדאוג?
6 באוגוסט 2023, 11:01
חוות דעת
3 תשובות
כן. תשטפי טוב גם אם לא שורף
א
אליה12345
לא
ה
האנונימית המושלמת :)))
אם לא שורף אז כנראה שלא, תשטפי טוב בכל מקרה ותראי אם משהו ישתנה
M
Medusa..
באותו הנושא:
היי חושבת שנכנס לי קקס לאף אבל שקינחתי לא יצא כלום אני בלי בלחץ מה לעשות
אני מפחדת שנכנס ל אקונומיקה בעין מה עושים במצב כזה?
מה מרגישים שנכנס אקונומיקה לעין?
שתיית מים עם אקונומיקה - בטעות שתיתי מים בכוס שהיה בה אקונומיקה אני מרגישה בחילות נוראיות.
מה הייתם חושבים על מישהו שנכנס לקניון עם מסכה ואחרי שנכנס ישר שם על הסנטר ?
צביעת כתמי אקונומיקה על בגד - לכלכתי בגד באקונומיקה, האם אפשר לצבוע את הבגד ולהעלים את הכתם?
רק אני חושבת שהראשון שנכנס לאח הגדול דביל וגזען?
רק אני חושבת על זה שכל מי שנכנס לאח הגדול זה הולך להרוס לו את החיים?
הרחת אדי אקונומיקה - זה מסוכן להריח ריח של אקונומיקה שעולה מהריצפה עליה שמנו אותו?
מה אתם חושבים שבן אדם לא מישראל שנכנס לסטיפס חושב?
אני חושבת שנכנס לי מקל לרגל תוך כמה זמן הוא יצא?