31 תשובות
מה שמתאים להם
מולט
לכל אחד משהו אחר
אבל פאקבוי הכי יפה בלמעלה
לא יודעת איך קוראים לזה אבל כשיש שיער גם במקדימה כזה לא פוני אבל ושהשיר יהיה פרוע.
אני בכללי מעריצה של שיער פרוע וארוך יחסית (לא מידי אבל שיהיה במה לשחק)
קרופ
ומה שזאתי מעליי אמרה שיער פרוע קצת ארוך
קרופ אחיי
אווטאר אנג
כל הצדדים אותו דבר בלי לפגוע בזקן
וואי לכל מי שכתב קרופ למעלה אני מקווה שאתם צוחקים
למה זה תספורת שעדיף כבר לעשות שש בש בשיער
אנונימי
בלורית פאקבוי
ויש כאלו שיפה להם קארה סטייל מה שהיה לדייוויד גטה
איכס בלורית פאקבוי תרבות צעצועים
מה שמרגיש לך טוב תתנסה בתספורות זה הכי טוב שיער תמיד גודל וכול תספורת אתה מרגיש פראש, אני אישית לא הסתפקרתי כמה שנים יש לי שיער עד לאגן חח אם לא זה אני כניראה עושה גלח רק בשביל לא לחשוב על זה
טראוויס סקוט
סתם אממ זה לא שאלה מדויקת כי אני יכול לומר שמה שיש לי לא יפה לחבר שלי ולחבר שלי שיש פאקבוי לא יפה לי
זה תלוי גם באיך אנשים התרגלו לראות אותך וגם בצורת פנים שלך לא הכל מתאים לכולם
מוהיקן או מולט
למה לעזאזל זה מה שקיבלתי כשחיפשתי מולט בגוגל
בכל מקרה כל אחד מתאים לתספורת שונה
אנונימית
אדגר וואו
פאקבוי
מולט!!!!
קלל מארינס
תספורת זה גלח (וזה לא מתאים להרבה אנשים)
ותסרוקת זה רסטות (גם זה לא מתאים להרבה)
דפאק הכי מכוער זה פאקבוי , נשבעת לא יודעת מה אתן מוצאןת בזה.
אנונימית
תלוי מה גודל הראש ואיל זה נראה זה ממש תלוי
פאקבוי
מולט ופאקבוי
מולט אבל לא מולט מוגזם מולט עדין
איזה אנשים הזויים אין דבר כזה תספורת פאקבוי
אנונימית
מולט משולש הפוך
פאק בוי,מולט,קצוץ כזה לא יודעת איך להסביר,טייפר