10 תשובות
לא הבנתי מה היא עשתה
היא לא אמינה אז אני כבר לא יודע מה לחשוב
שואל השאלה:
מה מי זאת איפה את חיה
אנונימית
מה קרה איתה בכלל
לא מרחמת עלייה כל החיים שלה היו דבש מגיע לה קצת לסבול.
לדעתי לכל בני האדם מגיע לסבול
אנונימית
בתור מפורסמת היא דמות, מניחה שהיא אומרת דברים בשביל פרסום וכסף ולא צריך לתת לזה כזו ואלידציה
לא מה אכפת לי
מרגיש כבר שאי אפשר להאמין לכלום ממה שהיא אומרת..
אני לא יודעת מה היא עברה ובאופן כללי לא מסוגלת לשפוט בן אדם שאני לא יודעת באופן אישי מה עבר עליו
לא מכיר כלום אבל עם כמות הפעמים שהשם שלה מופיע בסטיפס אי אפשר שלא לרחם.