22 תשובות
ראיתי גם את הסרטון, אני מאמינה שזה פייק תאמת.
אבל במידה וזה לא אלו אנשים מנותקים מהמציאות בלי יכולת לציין סיטואציה בצורה אובייקטיבית
^ "הסרטון". איזה ניתוק משווע, הדגלים האלו מופיעים בכל הפגנה
זה לא אחרי פיגוע כזה נורא.
זה כחלק מהפגנות קבועות במוצאי שבת.
כי הם עם בעיות הבנה קשות עד שהפיגועים מגיעים אליהם ...
אנונימי
כי הם חיים במדינת תל אביב ואכפת להם רק מעצמם, ולא ממש מזיז להם פיגועים.. שזה לא הם הפצועים אז הכל טוב מבחינתם והערבים אחים שלהם כמובן..
איזו אחדות, איזו אהבה רואים כאן. ממש יופי.
שואל השאלה:
ממש חבל שיש אנשים בלי שכל בארץ הזאת להניף דגלי פלסטין אחרי פיגוע?
כי הם זונוט שרוצים שהמדינה תיהיה של הערבים
טוענים שדגלי אש"ף רק מסמנים את הרשות הפלסטינית, והנפת הדגלים מביעה רצון לשלום.
לא נראלי הם עושים את זה
צריכים להתבייש בעצמם כל כך
מפגינים 'לשחרר את פלסטין' דקה אחרי שרצחו לנו בן אדם
לא מצליחה להבין איך אין להם בושה
אש''ף זה לא ארגון שחרור פלסטין דלק את "דגל "פלסטין בשביל הדגל שלו?
כי ככה הם

להניף דגל של מחבלים ורוצחי דם יהודים פשוט הזוי בעיני
מישהו הפיל אותם בלידה כנראה...
הם מניפים דגל פלסטין, לא דגל אשף.
מדובר בדגל אחד בעל שני יצוגים.
זה שונה.
במקרה הזה, ארגון משתמש בסמל של מדינה(מדינה לעתיד, ארגון מדיני או איך שתרצה לקרוא לזה).
במקרה שאתה מתאר, מדינה משתמשת בסמל של ארגון. זה לחלוטין שונה.
ב1964 הוא אומץ ע"י אשף, ורק לאחר הסכמי אוסלו, הפך לדגל הרשות הפלסטינית. הרשות הפלסטינית קמה רק 30 שנה אחרי.
כן אבל הכוונה שהתיאור של הדגל זה הדגל של הפלסטינים.
אשף קם לפני הרשות אז ברור שהוא יאמץ קודם,
אבל הדגל במקור הוא הדגל של העם הפלסטיני.
אין עם פלסטיני, תרצי או לא. יש ערבים ישראלים שמשייכים את עצמם לרשות הפלסטינית. "העם הפלסטיני" יכול אולי להתקשר לתושבי הארץ בתקופה שנקראה פלסטין, להלן גם יהודים.
הדגל עוצב למרד הערבי, אין קשר לפלסטינים בפני עצמם. הוא במקור של המרד, ואומץ על ארגון טרור, ואז גם ע"י הרשות, כי מה הבעיה לאמץ דגל טרור חח מצחיקים
שואל השאלה:
לא הבנתי את התשובה שלך
^^
תכתוב ברור, אענה.
^ מטופש לומר מה שאת אומרת. אם סמל המפלגה הנאצית ייצג מדינה אחרת, אף אחד לא יעשה שימוש בדגל.