2 תשובות
אם החבורה חבורה כבר הרבה זמן והחזיקה אין שום סיבה שהיא תתפרק ואפשר ללכת לים לסרטים או אפילו לסתם סיבוב
ללכת לים, ללכת לסרט, ללכת למסעדה (יש לי המלצות למסעדות נדירות תשלח לי פרטי)
לעשות ישיבה אצל אחד החברים, ללכת ללונה פארק, לסופרלנד, לבריכה, ללכת לתל אביב, ללכת לקניון, לעשות ערב חברים עם אוכל, לראות האח הגדול ביחד (אם אתם רואים לא חייב אפשר גם סתם סדרה)
יש מיליון ואחת דברים שאפשר לעשות רק תיזמו
אנונימי