5 תשובות
שתי האופציות סבבה. פשוט לשחק תמשחק כמו שצריך ולהתפלל שנופלים על רופא סבבה
זה תלוי ברופא יותר מאשר בסיטואציה. הדלקת בשתן לא יעבוד כי הם משתמשים שם במכונה ולא במקל ph.
הכאבי בטן זה הכי מוכר שיש. הייתי ממליצה לך ללכת לרופא יחידה או ברפואה מרחוק.
שואל השאלה:
אני הולכת לביקור רופא ביחידה לא נותנים כלום. מה המכונה של הבדיקת שתן בודקת ככה שזה יראה שיש דלקת? אני מפחדת שהוא לא יתן לי כלום על זה אבל אני גם מפחדת ללכת על השילשולים והוא יבדוק והבטן שלי לא תהיה רכה (אין לי מושג מה זה בטן רכה באמת) והוא לא יתן לי גם כלום
אנונימית
למה את לא הולכת לרפואה מרחוק? טוב תפני אלי בפרטי אני אוכל יותר לעזור לך שם
שואל השאלה:
שלחתי לך
אנונימית