9 תשובות
זה עניין של טעם נו
באומיגל כולם שם הרוב חולי נפש אל תתייחס
לא כולם כן אבל יש שם מלא חולי נפש שגם מראים תזה שלהם
שואל השאלה:
צודקים
צודקים
אנונימי
מה אתה מחפש דירוגים באומגל
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא חח
למה לא חח
אנונימי
כי באומיגל תמיד כולם נראים מגסטיק
אולי אתה פשוט לא הטעם שלהן
כי הן חרמניות
באותו הנושא: