התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הסרט הלורקס?
אני אישית מאוד התחברתי למסרים בו שהם התחממות גלובלית וקריסת העולם ושצריך לתקן דברים בו ובעצמנו, ואני חושבת שהוא צריך לקבל יותר הערכה.
4 באוגוסט 2023, 22:27
5 תשובות
סרט נחמד פלוס
אנונימי
לא ככ ראיתי את הסרט נורמלי אבל אני ממש אהבתי את אחד השירים שנמחקו ממנו בשם biggering, חבל שלא השאירו, ממליצה לשמוע
ל
לוֹקִי
let it grow
v
venus38
שואל השאלה:
biggering זה באמת שיר ממש טוב אני שמעתי אותו הוא מטורף
אנונימית
לגמרי!! חבל שלא הכניסו אוצו
ל
לוֹקִי