19 תשובות
אמרו צריכים שצריכים לשחרר את עיגל אמיר מהכלא
אנונימי
לפי מה שהבנתי, שידרו בערוץ 14 שצריך לשחרר את יגאל עמיר והרבה אנשים הסכימו איתם ועשו להם הייפ וכל זה אז הם החליטו להפסיק את הפרסומות שלהם בערוץ 14 כ"מחאה" ועכשיו מי שבעד שישחררו את יגאל עמיר מהכלא מחרים אותם
הפעם... פאקינג אמרו שצריך לשחרר את רוצח השלום יגאל עמיר מהכלא

בכללי זה ערוץ מאוד קיצוני, לא הייתי אומר תעמולה כי זה די כל ערוץ חדשות, אבל הוא קיצוני ואלים, הנה אחת הדוגמאות
באחת מהתוכניות שם ארי שמאי אמר שצריך לשחרר את יגאל עמיר והקהל השיב במחיאות כפיים והגלל זה מחרימים את הערוץ למעשה
^אתה רציני? זה היה בחור ימני קיצוני על מה אתה מדבר?!
השמאל זה האחרונים שירצו לשחרר אותו
איך הוא שמאלני איך ?
^מלא
כמה מושפעים ברשת בסהכ
ויש ציבור גדול שדווקא עכשיו יקנה רק אותם
מה התנתקו מה הם חברת טלוויזיה?
באלי לראות אותם מנסים להסתדר בלי שטראוס זה יהיה מצחיק
תוך חודש גג הם שוכחים מזה
עלית ושטראוס זה מונופול ענק יש להם מלא מוצרים ומלא חברות
הם בחיים לא יכולים להחרים כלכך מלא מוצרים
חבורה של מפגרים מסיתים נגד שמאלנים
ממליץ למעניינים להקשיב לפתיחה של יוסי דוידוב מיום שני בגלי ישראל ב 12 בצהריים בתוכנית 'מרכז העצבים'. הוא מסביר למה הגיוני לחשוב שזאת שגיאה להאשים את ארי שמאי

אני גם חושב שעונש פרטי הוא איום ונורא וצריך לשחרר אותו.

אבל במקביל אני חשוב שאם זה לא היה עונש פרטי הוא היה צריך להישאר בכלא לכל החיים כמו שכל רוצח צריך. כנל אנסים. ואפילו אולי רצוי עונש מוות.

אבל לשמאלנים נוח לא לחשוב
אנונימי
לא כועס על ארי שמאי הוא בתכלס בכלל לא קרא לשחרר את יגאל אמיר הוא דיבר על חוק טבריה ונתן אותו כדוגמה אבל כל השאר זה הסתה
גולשי סטיפס תת רמה שלא בודקים עובדות
אנונימי
תמיכה בשיחרור של יגאל עמיר
וגם זה ערוץ מאוד ימני קיצוני שמושפע מאוד מהצד הימני הקיצוני ולפעמים גם מפוליטיקאים בעצמם. זה ערוץ שמעדיף לשקר מאשר להגיד את האמת אם זה עושה לו טוב, ולכן אנשים מאוד אוהבים אותו.

ואמנם ברוב הערוצים משקרים הרבה, אבל זה הערוץ הכי גדול של שקרים...

(אל תצאו עליי, אין לי דעה פוליטית ממש ואני לא סובלת אף אחד מהערוצי חדשות. אבל זאת האמת...)
מלא פייק ניוז והסתה
ערוץ 14 יצא נגד ארי שמאי
ארי שמאי הוא פרובוקטור ידוע, לקחת את כל מה שהוא אומר ברצינות מראה על אינטיליגנציה נמוכה
ארי שמאי לא מייצג את ערוץ 14
למה הם קוראים לשחרר את יגאל עמיר? הוא רוצח
אנונימי
כי ארי שמאי (שהוא שמאלני, אני רואה שיש פה כמה שלא ידעו את זה וחשבו שאם הוא בערוץ 14 הוא ימני) הביא דוגמה לחוק פרסונלי, ואמר שאם חוק פרסונלי זה לא טוב, ויש חוק אחד לכולם, אז גם יגאל עמיר צריך להשתחרר כמו כל הרוצחים, הוא רק הביא את זה כדוגמה, אנלוגיה, ולא כטענה. בנוסף הוא פוטר מהערוץ מיד לאחר מכן, אז החרם על הערוץ הוא כי בעלי הון מנסים לכפות את דעותיהם על העם והתקשורת באמצעות הכסף שלהם