4 תשובות
אתה צריך להגיש באוניברסיטה בקשה להכרה בלימודים קודמים עם צירוף של גיליון ציונים. אם הסילבוס תואם והציון בסדר יכול להיות שיכירו לך בחלק מהקורסים והם ייחשבו.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
וזה לא קריטי שכבר נרשמתי למוסד אחר נכון? לא תהיה בעיה בגלל זנ
מה זאת אומרת? לא תהיה בעיה עם מה? את הבקשה אתה מגיש לאוניברסיטה החדשה- בר אילן
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אותך תודה רבה