4 תשובות
אתה צריך להגיש באוניברסיטה בקשה להכרה בלימודים קודמים עם צירוף של גיליון ציונים. אם הסילבוס תואם והציון בסדר יכול להיות שיכירו לך בחלק מהקורסים והם ייחשבו.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
וזה לא קריטי שכבר נרשמתי למוסד אחר נכון? לא תהיה בעיה בגלל זנ
אנונימית
וזה לא קריטי שכבר נרשמתי למוסד אחר נכון? לא תהיה בעיה בגלל זנ
מה זאת אומרת? לא תהיה בעיה עם מה? את הבקשה אתה מגיש לאוניברסיטה החדשה- בר אילן
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אותך תודה רבה
הבנתי אותך תודה רבה
באותו הנושא: