7 תשובות
שואל השאלה:
נו נכון גם אני הייתי שמח אם זה היה מדינת הדובים אבל למה מדינת ישראל?
נו נכון גם אני הייתי שמח אם זה היה מדינת הדובים אבל למה מדינת ישראל?
אנונימי
כי אנחנו מדינהה
רוסיה היא פדרציה, אנחנו הגדרנו את עצמנו תמיד כמדינה, תקרא את ההגדרה של מדינה וזה יעזור לך להבין
יש הבדל בין פדרציה למדינה
פדרציה זה סוג של מדינה שמחולקת למחוזות שלטון, כמו ארצות הברית, בארצות הברית יש 50 מחוזות שלטון ולכן היא פדרציה
בישראל יש רק שלטון אחד ולכן אנחנו מדינה ולא פדרציה
פדרציה זה סוג של מדינה שמחולקת למחוזות שלטון, כמו ארצות הברית, בארצות הברית יש 50 מחוזות שלטון ולכן היא פדרציה
בישראל יש רק שלטון אחד ולכן אנחנו מדינה ולא פדרציה
מהכפת לי איך קוראים לה
שיקראו לה מדינת הדובים מצדי מה זה אכפת גם לך
שיקראו לה מדינת הדובים מצדי מה זה אכפת גם לך
שואל השאלה:
גם רוסיה היא מדינה וקוראים לה "הפדרציה הרוסית" מה הקשר?
גם רוסיה היא מדינה וקוראים לה "הפדרציה הרוסית" מה הקשר?
אנונימי
כי אנחנו מדינה כפרה עליך
באותו הנושא: