10 תשובות
לא לשתות
אם לא באלך אל תשתי, את לא חייבת.
אנונימית
את לא חייבת לשתות
לא לשתות
להתרחק מאלכוהול
לא לשתות אלא אם כן את רוצה
שואל השאלה:
תודה לכולםם נראה לי שאני אשתה ממש קצת נגיד 2 שוטים רק בשביל לנסות
תודה לכולםם נראה לי שאני אשתה ממש קצת נגיד 2 שוטים רק בשביל לנסות
אל תשתי אם יש לך ביטחון עצמי ולא חוסר מודעות עצמית את תדעי מתי לעצור את עצמך
אנונימית
אוקיי ו? כולה קצת אלכוהול
אם בא לך תשתי ואם לא בא לך אז אל, מקסימום תצחקי על אנשים שיכורים מהצד. לא מכירה אותך אבל לדעתי זו אחלה התנסות, בגדול בחירה שלך ומה שירגיש לך נכון
אבל זה לא כזה ביג דיל
אם בא לך תשתי ואם לא בא לך אז אל, מקסימום תצחקי על אנשים שיכורים מהצד. לא מכירה אותך אבל לדעתי זו אחלה התנסות, בגדול בחירה שלך ומה שירגיש לך נכון
אבל זה לא כזה ביג דיל
נראה לי שלא כדאי לשתות... לדעתי אפילו שני שוטים מוגזם, אולי רק אחד אם ממש ממש בא לך... אבל זה לא באמת שווה, אלכוהול זה לא כיף
באותו הנושא: