8 תשובות
גלקסי נוט 20 זה עם העט פצצה של מכשיר
עד אלפיים?.. הייתי בודק את ה s series בקיי אס פי. s21 ומעלה. יש גם את ה a73 שהוא חמוד ואמין.
שואל השאלה:
רק לא סדרת a
רק לא סדרת a
אנונימי
ה a73 מצויין, גם ה 53 סבבה. כל מה שמתחת לזה, זבל רותח ונהרס מהר בטירוף. אני מבין את האנטי שיש לך אבל אני אומר כעובד שיי אס פי לשעבר, גומובייל, אוניקס, פרטנר. יש לי נסיון בזה ואלה? אמינים מאוד. כמובן שאישית הייתי מעדיף s21 ומעלה כאמור
כל סדרת הa מומלצת ממש!!
לא נכון חחח ה a32 ומטה מזעזעים, להתרחק בכל מחיר. עדיף משהו כמו xiaomi note 11 / pro
realme 11 pro+
טלפון עם עיצוב מדהים
מעבד סבבה לגמרי הוא די חזק (dimensity 7050)
את החיישן הראשי של הs23 ultra
טעינה מהירה בטירוף 100w
סוללה שתחזיק למספיק זמן 5000 mah
וממשק ממש סבבה אני מאוד אהבתי אותו
הוא עולה 1600 שקלים בksp וgomobile
טלפון עם עיצוב מדהים
מעבד סבבה לגמרי הוא די חזק (dimensity 7050)
את החיישן הראשי של הs23 ultra
טעינה מהירה בטירוף 100w
סוללה שתחזיק למספיק זמן 5000 mah
וממשק ממש סבבה אני מאוד אהבתי אותו
הוא עולה 1600 שקלים בksp וgomobile
אם קונים מגומובייל תיזהרי אבל, הם ידחפו לך חבילות בלי לשאול. תבדקי את המחיר באתר ותדרשי אותו. הם מורידים לעובדים כסף מהבונוס אם הם מוכרים טלפונים במחיר הזול. חברה ממש מגעילה.. אומר כעובד לשעבר.
באותו הנושא: