12 תשובות
כלום אתה פשוט צריך להתבייש בעצמך
תגידו נו הומו והכל יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
די זה לא מצחיק איך להתקדם הלאה? בבקשה תעזרו לי
אנונימי
זה נראה לי די סתלבט אבל אם לא אז אין מה לעשות זרם ביניכם העיקר שנהניתם
ופשוט תשמרו את זה ביניכם לא חייב שכולם ידעו זה לא משהו רע
תחדור מאחורה
תהנה
שואל השאלה:
תודה אח יקר ^
אנונימי
להמשיך
אוי ואבוי
אנונימית
צאו לדייט
חחח
אמ תלוי מה אתה רוצה שיקרה מפה
שים אותו במרתף