2 תשובות
בהפסקה לקחת בקבוק מים שישמש למיקרופון ולשיר שיר שאהוב עליך והם יבינו שאת שקטה רק בלימודים... חח... עשיתי את זה פעם, אבל לא מאותה סיבה.
אנונימית
תעמדי על שלך, תביעי דעה, תצחקי המון, תספרי בדיחות וכאלה:)