5 תשובות
כותבת לה מזל טוב וממשיכה בחיים
משתמשת ביום הולדת כמתנת פיוס, עושה לה משהו נחמד ומבקשת סליחה על הדרך.
שואל השאלה:
הקטע הוא שהיא זאת שיצאה לא בסדר זה לא שחיפשתי דרך לנסות להשלים איתה זאת היא שאמורה לבקש סליחה
שואל השאלה:
רק מזל טוב זה לא מגעיל?
יש דברים בחיים שלפעמים צריך להבליג עליהם, זה לא משנה מי טעתה, העיקר שתתפייסו