5 תשובות
כותבת לה מזל טוב וממשיכה בחיים
משתמשת ביום הולדת כמתנת פיוס, עושה לה משהו נחמד ומבקשת סליחה על הדרך.
שואל השאלה:
הקטע הוא שהיא זאת שיצאה לא בסדר זה לא שחיפשתי דרך לנסות להשלים איתה זאת היא שאמורה לבקש סליחה
הקטע הוא שהיא זאת שיצאה לא בסדר זה לא שחיפשתי דרך לנסות להשלים איתה זאת היא שאמורה לבקש סליחה
שואל השאלה:
רק מזל טוב זה לא מגעיל?
רק מזל טוב זה לא מגעיל?
יש דברים בחיים שלפעמים צריך להבליג עליהם, זה לא משנה מי טעתה, העיקר שתתפייסו
באותו הנושא: