17 תשובות
קומי מהמיטה יחביתה
אז מה אם חופש גדול
ואין לך סיבה לזוז בגדול
להיות מסריח זה לא נעים
ונעימות זה בעצם עיקר החיים
אנונימית
אם לא תקומי להתקלח אף אחד לא התקלח בשבילך
שואל השאלה:
הלחצתם אותי עוד קצת ואני קמה
אנונימית
אם תתקלחי יהיה לך יותר נעים לישון
שואל השאלה:
זה לא מאיים^
אנונימית
אוקיי אז אם לא תתקלחי המיטה שלך תסריח מוות
שואל השאלה:
אני לא בבית לא אכפת לי^
אנונימית
עוד קצת ? אם לא תקומי אני אשלח את הצבא האדום אלייך לבית
הבנתי
תשמעי אבא שלי סיפר לי על מישהו שבצבא שלו לא התקלח ואז כל הגוף שלו נהיה פריחה ופצעים, וכל הראש קשקשים
שואל השאלה:
אני נכנסת^
אנונימית
יופי. אבל תזדרזי כי אם לא אני אדאג שהמאפיה הרוסית תמצא אותך
אם לא תיתקלחי אני אבוא אליך בלילה,עזר?
תתקלחי ימסר*חולחית
אם לא תתקלחי אני אשלח את החברים הרוסים שלי אלייך
יאללה יאללה יאללה
אנונימי
קומי ותגמרי עם זה מהר. שימי מוזיקה או משהו