5 תשובות
תשאלי את ההורים/האחים
1. תוכלי לשאול אנשים אחרים בקרבתך אם הם רוצים לבוא איתך להופעה
2. את יכולה לשאול את המשפחה
3. אם את מרגישה בנוח תלכי לבד
2. את יכולה לשאול את המשפחה
3. אם את מרגישה בנוח תלכי לבד
תשאלי אחים שלך או אמא שלך
הייתי אומרת לכי לבד אבל זה די מפחיד לכי תדעי מי יש שם
הייתי אומרת לכי לבד אבל זה די מפחיד לכי תדעי מי יש שם
ללכת לבד
זה כיף
זה כיף
ללכת עם משפחה
באותו הנושא: