6 תשובות
כחול
שואל השאלה:
איך אפשר לעשות שיהיה לו ווי אפור ושאני לא אכנס לצאט אבל שלא יהיה לי את ההתראה יותר
איך אפשר לעשות שיהיה לו ווי אפור ושאני לא אכנס לצאט אבל שלא יהיה לי את ההתראה יותר
אנונימית
לבטל וי כחול
ולהכניס לארכיון/להשתיק את הבן אדם
ולהכניס לארכיון/להשתיק את הבן אדם
אז תעשי סמן כנקראה ותוציא וי כחול מאצלך
שואל השאלה:
הצאט כבר בארכיון אבל זה עדיין מראה שיש לי הודעה שלא נקראה^
הצאט כבר בארכיון אבל זה עדיין מראה שיש לי הודעה שלא נקראה^
אנונימית
את צריכה להיכנס להגדרות ולהוציא את זה....
באותו הנושא: