6 תשובות
שואל השאלה:
איך אפשר לעשות שיהיה לו ווי אפור ושאני לא אכנס לצאט אבל שלא יהיה לי את ההתראה יותר
אנונימית
לבטל וי כחול
ולהכניס לארכיון/להשתיק את הבן אדם
אז תעשי סמן כנקראה ותוציא וי כחול מאצלך
שואל השאלה:
הצאט כבר בארכיון אבל זה עדיין מראה שיש לי הודעה שלא נקראה^
אנונימית
את צריכה להיכנס להגדרות ולהוציא את זה....