5 תשובות
זה בסדר
כן זה ישאיר טעם, לא צריך לשמן את הקערה.. הבצק גם ככה אמור להיות מלא בשומן אז זה לא נדבק
שואל השאלה:
זה מה שכתוב במתכון
אז תעשי מה שנראה לך..
עם חמאה!!! גם יותר טעים ככה