4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה בריא שנחזור להיות בקשר כי היא באצת פגעה בי ברמה שקשה לי לסלוח אבל מצד שני אני ככ אוהבת אותה וכואב לי שהיא ככה
אנונימית
ב.חיים צ.ריך לסל.וח, אני בטוח.ה שהי.א תשמ.ך שתת.קשרי אל.יה
איזה חמודה שאת רגישה אליה ככה
אולי תכתבי לב משנו אם את יודעת שזה סבבה לכתוב והיא לא שונאת אותם ותעשה ממך בדיחה
תנסי לעשות איזה משהוא
אנונימי