6 תשובות
אין לזה שימוש בעברית
שואל השאלה:
לא שאלתי איך עושים, שאלתי אם אתם משתמשים , יכולת הבנה בסיסית אנשיםם
אנונימית
שואל השאלה:
לא פה , בכללי
אנונימית
לא אבל יש במקלדת פשוט זה לא נתן לי לעשוצ פה
לא
בספרדית משתמשים בזה
לוחצים ארוך על סימן השאלה ואז צצה האפשרות לסימן שאלה הפוך.
משתמשים בזה בערבית, אבל זה מגניב גם בעברית.