6 תשובות
לא בקראש
פשוט לא להיזכר במשחק
וואי נזכרתי אוף
כל המשחק זה שאם נזכרים בו במשחק אז צריך להגיד נזכרתי ואז כל מי שגם משחק נזכר במשחק ואז גם אומר נזכרתי וככה זה ממשיך
אני משחקת בזה כבר 5 שנים
שואל השאלה:
^ שיט סליחה xd
אוקיי תודה לכולם!
נו באמת! שיט נזכרתי!!
זה משחק שצריך לשכוח ממנו למשך 7 שניפ
שואל השאלה:
^ בקראש כאילו?
משחק שאסור להיזכר בו
כלומר המשחק הוא לא להיזכר במשחק