10 תשובות
אתה לא רוצה חברה, אתה רוצה פליפינית
וואלה מוזר אבל מה שעושה לך את זה אחינו..
איכס מה זה קצת קריפי
אחי מה.
זה מוזר טיפה
מוזר אבל אם התכוונת כדי שיהיה מי שיחלוק איתך את החיים והחוויות ולא רק מה שתיארת כאן זה הגיוני אבל אם לא אז פחות
שואל השאלה:
החיים שלי מרגישים לי מספיק שלמים עם עצמי רק צריך עזרה עם הגב^
החיים שלי מרגישים לי מספיק שלמים עם עצמי רק צריך עזרה עם הגב^
אנונימי
ליפה תעשה את העבודה
אני נחנקת
אוקיי
באותו הנושא: