9 תשובות
שואל השאלה:
כי בגיל 25 כבר אסור לשחק במשחקים של ילדים קטנים
אנונימית
מי אמר שזה אסור
שואל השאלה:
אנשים אחרים
אנונימית
אל תתייחס תשחק במה שאתה רוצה
אז שיאמרו למי אכפת
אם לך כיף תמשיכי ואל תשימי על אנשים
למה שתצטרך ?
לא קיים חוק הקובע כי יש איסור על משתמשים בוגרים לשחק משחקי ילדים במחשב או בכללי, תהני.
שואל השאלה:
יופי אז אני עכשיו אשב כל היום לשחק
אנונימית
תשחק מה שבא לך, אין חוק שאומר זאת