13 תשובות
לא וואי כבר נבהלתי
אנונימי
אממ לא יודע אבל באלי להגיד שקיבלתי 98 בבגרות לפני שנתיים
^ קיבלתי 56 חחח
אנונימי
אם הייתי מקבל בבגרות כדאת מעל אפס הייתי מופתע
אנונימי
קיבלתי 56 בבגרות שנה שעברה חחח
אנונימי
^56 במדעי המחשב זה כמו לקבל 180 ב4 יחידןת מתמטיקה אחי
אנונימי
איזה מגזים אנימת
אחי זה הרבה יותא קשה מלגזור ולצייר סקיצה
אנונימי
מה אין מה להשוות בין מדעי המחשב למתמטיקה
ודרך אגב קיבלתי 86 ב 5 יחידות
ודרך אגב קיבלתי 86 ב 5 יחידות
אנונימי
^אלוף. פשוט אני מניח שזה יותר קשה כי דורשים 5 מתמטיקה למגמה הזאת
אנונימי
הלוואי
לא אבל עברו חודשיים מהבגרות
דיי אני כולי מתה לדעת כבר כמה קיבלתי כמה זמן לוקח להם
דיי אני כולי מתה לדעת כבר כמה קיבלתי כמה זמן לוקח להם
חחח לא לוקח כזה מוקדם אף פעם
אנונימי
באותו הנושא: