10 תשובות
לרשום לו בפרטי למה לשחק את המשחק המפגר ולא בוגר הזה
תכתבו משהו דחוף אני צריכה עזרה
^ שקט
של מי אתה יארנב
רציני שכולם מגיבים לי על זה
^פיצול אישיות
רציני שכולם מגיבים לי על זה
^פיצול אישיות
שואל השאלה:
כי באלי את המשחק הילדותי הזה תתמודד
כי באלי את המשחק הילדותי הזה תתמודד
אנונימית
"מתי כבר תגיב לי" אל תגידי את השם, ככה מיליון יגיבו לך וסביר להניח שהוא גם
מסכים עם itsslior.
אם את רוצה שהוא יגיב לך תכתבי לו, אם את רוצה משחק ילדותי, אז את לא רוצה שהוא יגיב לך, את רוצה לשחק ובשביל זה יש מחשבים טלפונים רחוב וכו'
אם את רוצה שהוא יגיב לך תכתבי לו, אם את רוצה משחק ילדותי, אז את לא רוצה שהוא יגיב לך, את רוצה לשחק ובשביל זה יש מחשבים טלפונים רחוב וכו'
שואל השאלה:
זה היה בצחוק אני לט רוצה משחק ילדותי, אני לא פשוט לא רוצה לכתוב לו
זה היה בצחוק אני לט רוצה משחק ילדותי, אני לא פשוט לא רוצה לכתוב לו
אנונימית
אז לכתוב משהו פרובוקטיבי שהוא ירצה להגיב על זה, זה הכי טוב שיש לי וכנראה אחד שיעבוד על רוב בני האדם.
אני נגיד כתבתי לפני כמה ימים "איך אמר זוהר? כל בחורה נותנת צריך רק לדעת איך לקחת" לא כתבתי את זה בשביל תגובות, פשוט יש לי חבר שהשם שלו הוא כזה, וסתם רציתי שהוא יראה את זה, וכמובן קיבלתי כמה תגובות משני המינים
אני נגיד כתבתי לפני כמה ימים "איך אמר זוהר? כל בחורה נותנת צריך רק לדעת איך לקחת" לא כתבתי את זה בשביל תגובות, פשוט יש לי חבר שהשם שלו הוא כזה, וסתם רציתי שהוא יראה את זה, וכמובן קיבלתי כמה תגובות משני המינים
^אמאלה פיצול אישיות
אנונימית
באותו הנושא: